POLISHOPA DESIGN THINKING CONFERENCE BYDGOSZCZ 2015

była inicjatywą SHOPA Design Thinking Workspace we współpracy ze Stowarzyszeniem Top 500 Innovators, Service Design Polska, DT4U – Politechniką… Łódzką…, Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego oraz innych ośrodków design thinking z Europy.

Odbyła się w dniach 9-10 czerwca 2015 r. w bydgoskiej Operze Nova.

W 2015 roku, po raz pierwszy w Polsce, chcieliśmy połączyć cztery oblicza design thinking w panelach tematycznych:

DESIGN THINKING

skupiający praktyków DT, którzy opowiedzą o projektowaniu innowacyjnych produktów, o samej istocie metodologii i osobistych odczuciach związanych z praktykowaniem design thinking w codziennej pracy

SERVICE DESIGN THINKING

poświęcony projektowaniu metodą opartą na DT, skupionym jednak w głównej mierze na usługach

DESIGN THINKING W BIZNESIE

dotyczący design thinking w ujęciu biznesowym, traktujący o współpracy z przedsiębiorstwami i klientami komercyjnymi, zaprezentowane zostaną wybrane, ciekawe projekty, a także ich zaskakujące efekty

DESIGN THINKING W DYDAKTYCE

ukazujący potrzebę edukacji i wdrażania metodologii w nauczaniu, głos zabiorą praktycy i osoby, które już poczyniły pewne kroki w tym kierunku i chętnie podzielą się swoimi refleksjami i spostrzeżeniami na ten temat

Product Thinking Implementacja w przemyśle
Bartosz Piotrowski

Potencjał innowacyjny firm
Magda Borowik

Design – Proces – Praktyka
prof. dr hab. Wojciech Hora

Design Thinking jako nowa ars liberalis
dr Daniel Roland Sobota

Pokolenie Millennials
Jowita Michalska

Gdzie są granice design thinking
dr inż. Piotr Szewczykowski

Magiczna litera U
Jacek Pucher

Rola kreatywnej przestrzeni
Marie Klooker, Stephan Matzdorf

Design Thinking vs Wishful Thinking poprawka
Andrzej Karel

Design doing jak czerpać radość ze współpracy
dr Magda Małachowska

Design thinking nie wystarczy
dr Marcin Chłodnicki

SDT dla corpo
Beata Świetlik

Service design w start-up’ach
dr Marcin Błażejowski

Miłość i Pieniądze
Agnieszka Krawczyk

Design Factory Global Network
Tiina Tuulos, Anniina Mansikka-Aho

Keep SHOPING
Radosław Ratajczak, Emil Klucz

Bardziej dopasowany rynek, bardziej wymagający konsumenci
Paweł Żebrowski

Design thinking w kształceniu
D. Kamińska, A. Romanowski

DT na uczelni, czy stanowi o innowacyjności kształcenia?
D. Bociąga, R. Banasiak

Wykładowca czy Mentor?
Piotr Szymański

KONTAKT