Sięgnij po nową wiedzę

Prelegenci

Zobacz międzynarodowe grono prelegentów konferencji. Eksperci, praktycy i specjaliści w swoich dziedzinach. Moc wiedzy i inspiracji!

Poznaj naszych prelegentów:

Claritas Investments

Kasia Sobótka

Ekspertka z bogatym doświadczeniem zawodowym, odpowiedzialna za realizację projektów w zakresie innowacyjności i elektromobilności, w tym m.in. za budowę infrastruktury do szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych na stacjach paliw w największym koncernie paliwowo-energetycznym w regionie CEE czy rozwój rynku elektromobilności w globalnym koncernie z branży elektroenergetycznej.

Odpowiadała za realizację projektów badawczo-rozwojowych, wdrażanie innowacyjnych technologii w zakresie energetyki oraz rozwój rynku dla nowych technologii i tworzenia wytycznych. Ekspertka Komisji Europejskiej w zakresie ewaluacji projektów innowacyjnych w ramach programów ramowych. Obecnie realizuje projekt rozwoju infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych ze strony funduszu private equity.

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, RES|The School for Renewable Energy Science na Islandii oraz Programu TOP 500 Innovators w Haas School of Business na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, a także laureatka nagród międzynarodowych, w tym International Partnership for Hydrogen Economy, Niemieckiej Federalnej Fundacji Środowisko – DBU oraz Swedish Inistitute. Dwukrotnie uznana przez Forbes Woman w rankingu TOP25 Kobiet wartych obserwowania na LinkedIn. Laureatka konkursu Energia Kobiet organizowanym przez Microsoft & DISE. Pasjonatka nowych technologii, w tym w szczególności samochodów elektrycznych.

Temat wystąpienia: Motoryzacja pod znakiem prądu – to się już dzieje!

Na polskich ulicach pojawiać coraz więcej samochodów elektrycznych, a w tkance miejskiej pojawia się nowa infrastruktura – ładowarki do samochodów elektrycznych. Jak będzie wyglądała już niedaleka przyszłość, jak zmieniają się nasze codzienne zwyczaje, co to jest elektormobilność i jak będzie wyglądać codzienna mobilność, o tym dowiecie się na prezentacji: „Motoryzacja pod znakiem prądu – to się już dzieje!”

Salto Strategies

Piotr Nejman

Przedsiębiorca i doradca w zakresie strategii, rozwoju innowacji oraz budowania kultury przedsiębiorczości wewnętrznej. Organizacjom i liderom pomaga odkrywać szanse, które niosą za sobą zmieniające się potrzeby ludzi, wyzwania i technologie oraz zamieniać je na odnoszące sukcesy produkty, usługi i modele biznesowe. Twórca Salto Strategies – agencji doradczej i venture building.  Ekspert w obszarze circular economy i zrównoważonego rozwoju. Założyciel We are Circular – firmy doradczej wspierającej w transformacji do obiegu zamkniętego oraz Fundacji Circular Poland.

SHOPA

Radosław Ratajczak

Ekspert i seryjny design thinker. Wielki fan tej metodyki jako sposobu tworzenia innowacji. Ma doświadczenie w projektowaniu produktów i usług z wykorzystaniem metodyk human-centered design, w szczególności design thinking i service design. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda. Strateg. Innowator. Twórca i przez 10 lat dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Bydgoszczy. Były dyrektor Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Z pasją zajmuje się strategiami biznesowymi, przedsiębiorczością akademicką, transferem wiedzy i technologii z nauki do biznesu. Orędownik zasady „less is more”.

 

ING Bank Śląski

Katarzyna Czapla

Katarzyna Czapla – service designerka, mentorka oraz coach zespołów w Centrum Eksperckim ESG Innowacje w ING Banku Śląskim. Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS na kierunku projektowanie usług. Na co dzień, wspiera zespoły w odkrywaniu potrzeb interesariuszy oraz przekładaniu ich na wartościowe i unikalne rozwiązania. Ma doświadczenie w projektowaniu ponad 20 usług z obszaru bankowości, e-commerce, ubezpieczeń, retail i nowych technologii.

Od kilku lat skutecznie wdraża i skaluje kulturę innowacji oraz service design w ING. Autorka programu rozwojowego dla service designerów w ING, którą ukończyło ponad 40 osób w całej firmie. Lubi eksperymentować i łączyć różne podejścia jak design thinking, lean startup, futures thinking lub formułę Google Design Sprintu, aby przyspieszyć proces projektowania i wdrażania usług, a decyzje opierać na danych (lubi pracować z data science). Kieruje się zasadą: bądź ciekawy, rozmawiaj z ludźmi, łącz kropki i pamiętaj o biznesie.

InPost

Wojtek Kułaga

Product Team Manager w InPost. Od 7 lat związany z aplikacjami mobilnymi, od ponad 4 lat rozwija aplikację InPost Mobile, która milionom Użytkowników pozwoliła zdalnie otwierać Paczkomaty. Uwielbia dostarczać produkty, które sprawiają radość i ułatwiają życie. W życiu kieruje się dewizą, że każdy problem ma rozwiązanie – jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu. Od zawsze zafascynowany gadżetami i nowinkami technologicznymi. W wolnym czasie stawia na aktywność fizyczną jak tenis, rower czy snowboard lub zanurza się w inspirującej książce.

 

Temat: Innowacyjność, prostota, a może przywiązanie do marki? Czyli jak aplikacja InPost Mobile zauroczyła miliony.

Innowacyjne rozwiązania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii to domena firmy InPost. Paczkomat® oraz aplikację InPost Mobile znają i używają miliony ludzi w Polsce. Jak aplikacja otworzyła skrytki dla milionów odbierających i nadających? Jak utrzymać wysoką jakość oraz stale wysoki poziom zadowolenia użytkownika. a przy tym rozwijać nowe usługi? Przyjrzyjmy się skąd wzięła się aplikacja InPost Mobile oraz jak powstawała.

Filip Makowiecki

Jego zawodową misją jest poszukiwanie najbardziej oczywistych rozwiązań najbardziej nieoczywistych problemów. Jako projektant, strateg designu i moderator #designthinking brał udział w projektach dla 4 z 5 największych banków w Polsce, dla największego ubezpieczyciela w kraju oraz dla firm z branż tak różnych jak publishing, retail, pharma i edukacja. Najbardziej lubi, gdy efekty jego pracy żyją w świecie fizycznym – tak jak realizacje architektoniczne z „Przygarnij przestrzeń” dla Lafarge czy usługa Delipop dla RRobotics. Obecnie związany przede wszystkim z software house’em e-point.

Wyznaje eklektyzm metodologiczny – zaczynał od projektowania partycypacyjnego, ale bez oporów sięga po elementy #servicedesign, #businessdesign, ekonomii behawioralnej, a ostatnio też #systemsthinking. Prowadzi kursy moderatora Design Thinking oraz wykłada przedmioty z zakresu UX/CX na Uniwersytecie SWPS oraz Wyższej Szkole Europejskiej. Po godzinach uczy się improwizacji, pisze piosenki, projektuje gry miejskie oraz uczy się chillaksować od przygarniętej psicy Spacji.

PKO Bank Polski

Agata Szczepańska-Jochemczyk

Dyrektorka Biura Jakości w Pionie Klienta Korporacyjnego PKO Banku Polskiego, od 15 lat zajmuje się poprawą doświadczeń Klientów, głównie w branży finansowej. Współzałożycielka jednej z pierwszych na polskim rynku firm doradczych specjalizujących się w Customer Experience – CustomerMatters. Partycypacja to dla niej nie tylko zawodowo projektowanie rozwiązań, ale też prywatnie – działanie w kooperatywie spożywczej czy posłanie dzieci do szkoły demokratycznej.

Temat prelekcji: Kompleksowe i praktyczne podejście do Customer Journey

Praktyczne wystąpienie, w którym pokazujemy jak z 6-ciu różnych rodzajów danych i w 5-ciu iteracjach, angażując wszelkie możliwe perspektywy na dużej skali danych, wypracowaliśmy ścieżkę klienta, która stała się podstawą do identyfikacji konkretnych wyzwań projektowych i kilkudziesięciu rekomendacji zmiany w doświadczeniu w usłudze cyfrowej banku.

W projekcie połączyliśmy podejście DT, z twardymi narzędziami SD z zaangażowaniem perspektyw pracowników i zarządzeniem ich kompetencjami. Ważną perspektywą jest również współpraca 3 firm: banku i dwóch partnerów.

Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

Projektantka usług, CEO Sell a Service i współwłaścicielka Socjomanii, certyfikowany trener z akredytacją Service Design Network, MBA w obszarze Service Design (Laurea University of Applied Sciences Helsinki), facylitator z 12-letnim doświadczeniem. Główne specjalizacje – branże finansowa, motoryzacyjna, spożywcza, data center. Przeprowadziła ponad 8000 godzin szkoleniowych, pracując z 15-stoma różnymi branżami od 2012 roku. Praktyk i edukatorka. Po raz 3-ci na scenie Polishopa.

Temat prelekcji: Kompleksowe i praktyczne podejście do Customer Journey

Praktyczne wystąpienie, w którym pokazujemy jak z 6-ciu różnych rodzajów danych i w 5-ciu iteracjach, angażując wszelkie możliwe perspektywy na dużej skali danych, wypracowaliśmy ścieżkę klienta, która stała się podstawą do identyfikacji konkretnych wyzwań projektowych i kilkudziesięciu rekomendacji zmiany w doświadczeniu w usłudze cyfrowej banku.

W projekcie połączyliśmy podejście DT, z twardymi narzędziami SD z zaangażowaniem perspektyw pracowników i zarządzeniem ich kompetencjami. Ważną perspektywą jest również współpraca 3 firm: banku i dwóch partnerów.

Wise People

Robert Szarata

Robert Szarata – założyciel i CEO Wise People, firmy oferującej kompleksowe usługi w obszarze IT, od konsultingu i autorskiego procesu kreatywnego, przez branding i UX/UI design, po webdevelopment.

UX-owiec z dyplomem i pasją. Praktyk design thinkingu w biznesie i życiu codziennym. Wiceprezes Bydgoskiego Klastra Informatycznego. Na przestrzeni lat aktywnie włączał się w realizację projektów digitalowych dla klientów z Polski i świata.

Pulinno sp. z o.o.

Przemysław Bonar

Przemysław Bonar  –  Członek Zarządu w Pulinno SP. z o.o., spółce zajmującej się projektowaniem i rozwojem wyrobów medycznych do terapii wziewnych z wartością dodaną dla Pacjenta.  Absolwent Uniwersytety Ekonomicznego w Krakowie, członek brytyjskiego stowarzyszenia Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), zawodowo zajmujący się nadzorem inwestorskimi i realizacją projektów strategicznych.

Na konferencji wystąpi wspólnie z Radosławem Ratajczakiem (SHOPA).

ING Bank Śląski

Rafał Smuga

Data-Driven Service Designer. 7 lat praktyki w analizie danych oraz 3 lata w projektowaniu usług. W swojej pracy często sięga po zaawansowane technologie i metody analizy danych, aby poznać potrzeby i zachowania użytkowników. Łączy dane ilościowe i jakościowe. Wierzy, że w ten sposób jesteśmy w stanie poznać tak dobrze użytkowników, jak czasami oni nie znają samych siebie. 🙂 Doświadczenie w sektorze bankowym oraz FMCG. Certyfikowany Business Translator – czyli osoba, która pośredniczy pomiędzy światem data science oraz biznesu. Mentor dla osób wchodzących w świat analizy danych.

Prywatnie: fan NY. Kiedy to czytasz, prawdopodobnie jest po swojej pierwszej podróży do Stanów, więc przygotuj się na opowieści!

SOCJOMANIA

Monika Drabczyńska

Monika Drabczyńska – Digital Marketing Lead w Socjomanii. Praktyk w tworzeniu procesów projektowych, planowaniu i mapowaniu doświadczeń użytkowników. Zarządza procesami grupowymi, tworzy i udoskonala produkty i usługi. Wypracowuje nowe perspektywy rozwoju, analizuje konkurencję. Pomaga markom kreować innowacje. Posiada kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego. Współpracowała projektowo m.in. z markami: Skanska, Nokia, czy Santander Bank Polska. Certyfikowany facylitator. Od kilku lat prezeska Stowarzyszenia I DESIGN, które organizuje coroczną konferencję związaną z tematyką HCD.

Temat: Klienci na pierwszym miejscu: jak projektowanie i marketing tworzą wyjątkowe doświadczenia użytkownika
Opis: Podczas wystąpienia przedstawię, jak marketingowcy i projektanci mogą działać razem, aby zapewnić najlepsze doświadczenia klientom i osiągnąć wspólne cele biznesowe. Poznasz przykłady firm, które skutecznie wykorzystują projektowanie zorientowane na użytkownika i marketing, aby zwiększać sprzedaż i lojalność klientów. Omówimy również narzędzia i techniki, które mogą Ci pomóc w tworzeniu skutecznej współpracy.

Fuzers

Piotr Wojciechowski

Założyciel (2015) FUZERS, firmy konsultingowej wspierającej organizacje, które chcą rozwijać swój biznes w oparciu o lepsze doświadczenia klientów oraz pracowników.

W tym zakresie realizował projekty m.in. dla IKEA, mBank, PKO BP, Grupa Pracuj, Credit Agricole Bank Polska, Fortum Power & Heat, PZU, T-Mobile. 

Akredytowany trener w obszarze projektowania usług i doświadczeń na najwyższym poziomie Master. Posiada również certyfikat  „Certified Customer Experience Professional” przyznawany przez Customer Experience Professional Association. Inicjator (2013) konferencji TEDxLublin.

Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.

mBank

Dorota Klimczak

Konsultantka i badaczka UX z trzyletnim doświadczeniem. Z branżą finansową związana od kilkunastu lat. Wierzy, że bez badań nie powstanie żaden dobry produkt, ani żadna dobra usługa. Aktualnie zaangażowana w projektowanie strategii i doświadczenia użytkownika digital.

PESA Bydgoszcz

Bartosz Piotrowski

Projektant specjalizujący się w projektowaniu pojazdów i produktów dla sfery publicznej.

Jest autorem pociągów eksploatowanych w Polsce, Niemczech, Włoszech, Czechach, Rosji, na Litwie i w wielu innych krajach (Dart, Link, Elf, Sundeck, etc.) . Projektował tramwaje dla Warszawy, Moskwy, Sofii, Seged, Kijowa, Cluj oraz większości miast w Polsce (Swing, Jazz, Krakowiak, Fokstrot, Twist, etc.). Jest projektantem samochodów wojskowych i specjalistycznych (Polska, Niemcy) oraz innych licznych produktów. Ładowarka Samochodowa dla Willbert – Wzór Roku 2020, Dobry wzór 2020, wyróżnienie prezesa ARP.

Objectivity

Radosław Taraszka

Head of Design w Objectivity. Projektowaniem zajmuje się od 2009 roku. Wcześniej przez lata związany z UXPin, Ideacto, Divante i Witflow.
Po godzinach śmiga na gravelu, tworzy i miksuje dźwięki oraz prototypuje naturalne materiały budowlane.
Projektant, produktowiec, mąż, ojciec, człowiek poszukujący rozwiązań.

Artur Brzyski

Doświadczony konsultant i menadżer. Zajmuje się strategią biznesową i zarządzaniem procesami projektowania produktów i usług. 15 lat temu odkrył Design Thinking i od tego czasu rozwija się wraz z rozwojem frameworków. Wdraża metodyczne podejście do discovery i delivery w zarządach i zespołach produktowych. Na codzień pracuje z dużymi korpo, labami, fintechami, firmami IT, producentami wszelkiej maści produktów oraz sieciami handlowymi. Z pasji zajmuje się tematyką miejską, wspiera lokalne NGO oraz próbuje pokazywać urzędnikom, że „niedasię” od „da się” dzieli tylko jedno spotkanie.

Maciej Bakalarczyk

Maciej Bakalarczyk – Menedżer Starego Miasta i Śródmieścia oraz członek Rady ds. Estetyki Miasta Bydgoszczy. Na co dzień wspiera kumulowanie potencjałów przedsiębiorców w centrum oraz ułatwia interakcje z urzędami. Pomysłodawca m. in. jedynego w Polsce Jarmarku na moście. Od dwóch dekad przedsiębiorca w branży językowej.

SHOPA

Paweł Żebrowski

Paweł Żebrowski – Dyrektor Operacyjny w SHOPA Design and Strategy, trener i metodyk z zakresu projektowania produktów i usług. Wspiera zespoły SmartCoders oraz Modino w rozwoju produktów, zdobywaniu funduszy publicznych oraz od inwestorów prywatnych. Ekspert Design Thinking w NASK – Państwowym Instytucie Badawczym, specjalista ds. User Experience w European Innovation Council and SMEs Executive Agency, jednostce Komisji Europejskiej. Absolwent Uniwersytetów Szczecińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA. Szkolił oraz tworzył rozwiązania projektowe na rzecz takich firm jak Simplicardiac, CIECH S.A., Synoptis Pharma, TOYOTA Central Europe, Lingaro, NOKIA, Sokołów, PLAY czy CD PROJEKT RED.

PESA Bydgoszcz

Agnieszka Fujak

Projektantka o rozległym doświadczeniu w branży motoryzacyjnej; m.in. na stanowiskach Projektant Form Przemysłowych w dziale konstrukcyjnym Wawrzaszek ISS, Główny Projektant i Szef Działu Projektowania Przemysłowego WISS Group, Szef Projektu Rozwojowego, Dział Rozwoju Produktu Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., Design manager, Product Strategy w Algorytm Design. Od 2018 roku Adiunkt w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, w Pracowni Projektowania Produktu oraz Pracowni Projektowania Ergonomicznego.

ZPSB

Justyna Osuch-Mallett

Rektor Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu – Akademii Nauk Stosowanych, pierwszej i najstarszej niepublicznej uczelni na Pomorzu Zachodnim. Ekspert, doradca biznesowy w obszarze zarządzania, wykładowca akademicki i trener z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalista w zakresie zarządzania projektami, finansowania zewnętrznego, w tym z funduszy europejskich oraz współpracy nauki z biznesem. Od ponad 15 lat aktywnie działa na rzecz rozwoju regionalnego zasiadając w krajowych i regionalnych gremiach doradczych, współpracując z instytucjami krajowymi i regionalnymi oraz wspierając regionalne instytucje otoczenia biznesu i przedsiębiorstwa.

Pasjonatka nowych projektów, innowacji i nowoczesnych produktów edukacyjnych – tworzy gry edukacyjne i nowe narzędzia dydaktyczne.

mBank

Paweł Konieczko

Lider zespołu UX/UI mBanku. Ma 13 letnie doświadczenie w bankowości. Od 2018 roku kieruje zespołami odpowiedzialnymi za obsługę i doświadczenie klientów. Zespół w którym pracuje obecnie, projektuje interfejsy cyfrowe. Przygotowuje makiety i prototypy ekranów, treści, mapuje ścieżki klienta. Prowadzi badania i testy użyteczności oraz rozwija desing system dla bankowości detalicznej.

Optegra

Tomasz Skiba

Tomasz Skiba – manager z 20 letnim doświadczeniem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Analityczny umysł, dla którego rachunkowość zarządcza jest nieodzownym elementem zarządzania przedsiębiorstwem.

Od 2016 roku związany z medycyną prywatną w ciekawej okulistycznej niszy. Rozwijał Vidium Medica – prywatną klinikę okulistyczną zlokalizowaną w Krakowie. Otworzył drugą klinikę w Warszawie a następnie w 2021 roku sprzedał je do międzynarodowej sieci okulistycznej Optegra, obejmując w niej równocześnie funkcję Dyrektora ds. Operacyjnych i Rozwoju. Obecnie zarządza 10 klinikami Optegra i pracuje nad dalszym rozwojem sieci i ugruntowaniem pozycji lidera prywatnych klinik okulistycznych w Polsce.

LINE-UP

Whatever you do, stop!
Objectivity, Radosław Taraszka
Miasto, magia, maszyna. Case study Delipop - usługi last-mile delivery
Filip Makowiecki
Miło Cię widzieć - projektowanie kliniki zorientowanej na doświadczenia pacjenta
Salto Strategies , Piotr Nejman
Optegra, Tomasz Skiba
Motoryzacja pod znakiem prądu - to się już dzieje!
Claritas Investments, Kasia Sobótka
Design thinking - projekt urządzenia medycznego na podstawie potrzeb użytkowników
SHOPA, Radosław Ratajczak
Pulinno sp. z o.o., Przemysław Bonar
Dane jako silna waluta Service Designu? Case study: jak skalować projektowanie usług w organizacjach na przykładzie banku
ING Bank Śląski, Rafał Smuga
ING Bank Śląski, Katarzyna Czapla
Współpraca projektantów i marketingowców dla dobra klientów. Szczegóły wkrótce!
SOCJOMANIA, Monika Drabczyńska
Kompleksowe i praktyczne podejście do Customer Journey.
PKO Bank Polski, Agata Szczepańska-Jochemczyk
Socjomania, Katarzyna Młynarczyk
Bezpieczeństwo i Użyteczność - jak pogodzić dwie sprzeczne potrzeby w projektowaniu interfejsów użytkownika
mBank, Dorota Klimczak
mBank, Paweł Konieczko
Jak zaprojektować miejski skwer od czystej kartki z lokalną społecznością. Czyli Design Thinking na sterydach!
Artur Brzyski
Bydgoski design – dobrze znane przykłady bydgoskiego designu, które spotykasz na co dzień, oraz nieodkryte ikony, które warto poznać
Maciej Bakalarczyk
Innowacyjność, prostota, a może przywiązanie do marki? Czyli jak aplikacja InPost Mobile zauroczyła miliony
InPost, Wojtek Kułaga
Projektowanie i wdrażanie produktów w sferze transportu publicznego
PESA Bydgoszcz, Agnieszka Fujak
PESA Bydgoszcz, Bartosz Piotrowski
Rola narzędzi AI w sprzedaży usług kreatywnych
Wise People, Robert Szarata
Siła stereotypów - case Executive MBA i BMW MINI Bońkowscy
ZPSB, Justyna Osuch-Mallett
SHOPA, Paweł Żebrowski
KONFERANSJER - PROWADZENIE WYDARZENIA
SHOPA, Paweł Żebrowski

Do końca sprzedaży pierwszej puli pozostało:

19.06 - 20.06
1 + 2 dwa dni
konferencji
BILET REGULAR
dwa dni
netto
665 
  • udział w konferencji,
  • lunch (normal/vege) i przerwy kawowe,
  • udział w After Party,
  • udział w networkingu,
  • dostęp do dodatkowych atrakcji,
  • pakiet uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa.
19.06 lub 20.06
1 lub 2 jeden dzień
konferencji
BILET REGULAR
jeden dzień
netto
400 
  • udział w konferencji,
  • lunch (normal/vege) i przerwy kawowe,
  • udział w After Party,
  • udział w networkingu,
  • dostęp do dodatkowych atrakcji,
  • pakiet uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa.
21.06 - 22.06
Warsztaty Praca na wyzwaniu od ADAMED Pharma!
netto 949 

Case study: OSOBISTY ASYSTENT PACJENTA – APLIKACJA MOBILNA

Co czeka na uczestników podczas dwóch dni warsztatów Challenge Days?

  • wprowadzenie do metodyki Design Thinking (założenia metodyki oraz kiedy warto stosować pracę w metodyce DT a kiedy nie),
  • realne przykłady zastosowania metodyki na świecie,
  • omówienie etapu Empatii (Zrozumienie i Obserwowanie), Definiowania,  Pomysłowania , Prototypowania, Testowania  – poznanie metod i narzędzi dla każdego etapu,
  • wprowadzenie do realnego tematu pracy projektowej zespołu biorącego udział w warsztatach przez ekspertów z Adamed Pharma S.A.,
  • przejście przez wszystkie poznane etapy Design Thinking w praktyce oraz zaprojektowanie konkretnego rozwiązania (praca warsztatowa oraz praca w ,,terenie”) pod opieką mentorów z SHOPA.
19.06 - 20.06
1 + 2 dwa dni
konferencji
WYPRZEDANE! 395 
19.06 lub 20.06
1 lub 2 jeden dzień
konferencji
WYPRZEDANE! 200 

Bądź na bieżąco z informacjami!

Newsletter

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK