Sięgnij po nową wiedzę

Prelegenci

Zobacz międzynarodowe grono prelegentów konferencji. Eksperci, praktycy i specjaliści w swoich dziedzinach. Moc wiedzy i inspiracji!

Poznaj naszych prelegentów:

SHOPA

Radosław Ratajczak

Ekspert i seryjny design thinker. Wielki fan tej metodyki jako sposobu tworzenia innowacji. Ma doświadczenie w projektowaniu produktów i usług z wykorzystaniem metodyk human-centered design, w szczególności design thinking i service design. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda. Strateg. Innowator. Twórca i przez 10 lat dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Bydgoszczy. Były dyrektor Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Z pasją zajmuje się strategiami biznesowymi, przedsiębiorczością akademicką, transferem wiedzy i technologii z nauki do biznesu. Orędownik zasady „less is more”.

 

DELOITTE

Kasia Gawlik

Liderka zespołów i projektów skoncentrowanych na użytkowniku, innowatorka, badaczka, trenerka biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem między innymi w projektowaniu usług i produktów cyfrowych. W wolnym czasie uczy, szkoli, pisze książki i artykuły oraz kończy pracę nad doktoratem z zarządzania.

HYCOM

Artur Urbański

Artur jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net — lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w. Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.

 

Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange. Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najbardziej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce — firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej oraz współpracuje z uczelniami. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje.

HYCOM

Lucyna Dziewa

Lucyna jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Przez wiele lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej firmy.

 

Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum, a także prowadziła wiele klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury. Nieustannie poznaje i tworzy nowe sposoby pracy po to, by śledzić potrzeby konsumentów i je zaspokajać przy użyciu cyfrowych technologii. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.

 

MORELE

Tomasz Żmuda

Projektuje produkty i usługi, obecnie. Z solidną wiedzą w fintech (w dziale innowacji), dla segmentu B2B. Do niedawna konsultant wspomagający zmiany w branży foodtech. Teraz jako Head of UX Conversion pracuje w Morele.net. Orędownik Patient Experience z doświadczeniem w branży telemedycznej. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych.

 

Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnikiem design thinking, zwolennikiem
uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes – użytkownik – technologia. Jako strateg z doświadczeniem product ownera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych. Dwukrotnie pivotowałem zespół produktowy z pracy doraźnej przy rozwoju produktu na model pracy w zwinnej – docelowo SCRUM. Jako mentor i trener spełniam się dydaktycznie i nadaje szlify adeptom zawodu projektanta, starając się przekazać narybkowi odpowiednie wartości i sposób myślenia. Chętnie dzielę się wiedzą, moje publikacje znajdziecie na łamach branżowych magazynów: UX Magazyn i Product Design Magazine. Dodatkowo od początku roku pełnię zaszczytną funkcję raczkującego podcastera (junior podcast specialist xD) w Digital Science Podcast, co napełnia mnie mieszanką radości, entuzjazmu i niepokoju podczas publikacji każdego odcinka

SOCJOMANIA

Katarzyna Młynarczyk

Współzałożycielka i wiceprezes Socjomanii – firmy konsultingowej, prezes Stowarzyszenia Service Design Poland, prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieślnicza, delikatesy krakowskie). Wmetodyce design thinking pracuje od 2014 roku projektując w ten sposób i rozwijając swoje projekty i firmy swoich klientów. Ten obszar był między innymi tematem jej pracy MBA obronionej w 2019 roku na Laurea University w Helsinkach.

Wykładowca Design Thinking na AGH w Krakowie. Wśród jej klientów w obszarze design thinking, service design i strategii znajduje się kilkadziesiąt marek od branży bankowej przez logistyczną, motoryzację, IT do FMCG. To m.in. Continental, Motorola Solutions, Lafarge, Nielsen, Obag.

 

Od 12 lat związana ze strategią w obszarze digital (od marketingu, przez sprzedaż, do projektowania usług). Pierwsze kroki stawiała jako project manager w agencjach interaktywnych pełniąc role od operacyjnych, zarządzanie zasobami ludzkimi i rekrutację do realizacji strategii marketingowych.
Od 9 lat w Socjomanii pełni rolę prezesa zarządu.

Posiada ponad 8000 godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego. Współpracowała
z markami z różnych branż i sektorów od działów marketingu, HR, sprzedaży do kadry zarządzającej. Uczestniczy w projektach konsultingowych w zakresie budowania strategii, budowania zespołów marketingowych. Współpracowała z markami takimi jak Huawei, Volvo, MERCK, Cartoon Network, Velux, COTY, Oriflame, Kupiec, JLL, IBM, HPE

Symetria

Monika Banach

Związana z tematyką UX od 2012 roku. Ekspertka w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich. Zwolenniczka wsłuchiwania się w głos użytkowników na każdym etapie procesu projektowego. W swoich projektach udowadnia, że wnioski i rekomendacje płynące z badań, w znaczącym stopniu poprawiają UX wdrażanych rozwiązań.
Wybrani klienci: OLX, Santander, ING Bank Śląski, Lidl, Netia, Mastercard

Santander Bank Polska

Dawid Lach

Decathlon

Aleksander Drubkowski

Head of UX and Development w firmie Decathlon Polska
Pracuje w e-commerce od 5 lat. Od 2015 do 2019 pracował w firmie Insider – gdzie zajmował się optymalizacją konwersji dla takich największych Polskich e-commerców. Od 2019 rozpoczął swoją działania z Decathlon jako Specjalista ds. Optymalizacji Konwersji. Od 2020, szef działu UX &Dev w Decathlonie.

The Digital Aid Project

Anca del Rio

Seniorapp.pl

Przemysław Mroczek

Przemysław Mroczek współtwórca i założyciel projektu społecznie odpowiedzialnego SeniorApp.
Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Zarządzania, kierunków logistyka, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz marketingu. Uczelnie ukończył z wyróżnieniem Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za wyniki w nauce.
Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe, z czego 8 letnie w branży Retail. Pracował dla takich sieci handlowych jak: Makro Cash and Carry Polska, Bomi S.A, Małpka S.A., Euro-hurt i Take&GO! Dziś postawił na siebie i swój projekt społecznie odpowiedzialny, jakim jest aplikacja SeniorApp. Jego celem jest tworzenie technologii dla osób wykluczonych społecznie i technologicznie. Prowadzi badania i rozwój technologii (UX/UI) dla różnych grup docelowych, tak, aby żyło się wszystkim łatwiej.
W jego karierze zawodowej prowadził projekty tworzenia nowych konceptów takich jak: sieć pizzerii Taxi Pizza, czy sklepu internetowego dla grupy Czerwona Torebka. Był odpowiedzialny za uruchomienie projektu outsourcingu sklepu internetowego A.pl dla delikatesów Bomi, a także tworzenie nowoczesnego konceptu sklepów convenience Małpka Express.
Jest osobą, która dużo wymaga od swojego zespołu, a jeszcze więcej od siebie.
Czas wolny lubi spędzać aktywnie z aparatem, zwiedzając kolejne kraje na swojej mapie celów.

The Design Gym

Karen Hold

Design Mentorship

Katarzyna Szczesna

Projektantka i Wizjonerka. Tworzy Organizacje Design Mentorship, której celem jest mentoring, zdobywanie umiejętności przyszłości i odkrywania mocnych stron. Pomaga w kompleksowym projektowaniu kariery.

Również rozwija obszar inwestowania Venture Design.

Łączy wiedzę ekonomii behawioralnej z projektowaniem w oczekiwaniu na zajęcia na Harvard Business School.

W swoich dotychczasowych realizacjach współpracowała przy projektach dla firm tj. L’Oréal czy też T-Mobile.
Jej prace były publikowane przez firmę Adobe.

Również jej projekty były nagradzane w konkursach ogólnopolskich przez firmy m.in. Kler, IMS Group.

Stefan Buttigieg

Dr Stefan Buttigieg jest specjalistą medycyny zdrowia publicznego ze specjalizacją w dziedzinie informatyki klinicznej, mediami społecznościowymi i zdrowiem cyfrowym. Obecnie jest wykładowcą na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Maltańskiego. Jest również Konsultantem ds. Cyfrowego Zdrowia, skoncentrowanym na tworzeniu transformacyjnej i skutecznej zmiany w obszarze ochrony zdrowia. Jest wiceprzewodniczącym sekcji Europejskiego Stowarzyszenia Zdrowia Publicznego ds. Zdrowia Cyfrowego.

Startujemy 20-22 września 2021

Kup bilet

Do końca sprzedaży drugiej puli pozostało:

dni, godzin i minut
20.09 - 21.09
1 + 2 dzień konferencji
Cena
w drugiej puli:
550 
20.09 lub 21.09
1 lub 2 dzień konferencji
Cena
w drugiej puli:
350 
22.09
Warsztaty SPRZEDAŻ ZAKOŃCZONA
Cena od: 379 

Bądź na bieżąco z informacjami!

Newsletter

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK