Sięgnij po nową wiedzę

Prelegenci

Zobacz międzynarodowe grono prelegentów konferencji. Eksperci, praktycy i specjaliści w swoich dziedzinach. Moc wiedzy i inspiracji!

Poznaj naszych prelegentów:

SHOPA

Radosław Ratajczak

Ekspert i seryjny design thinker. Wielki fan tej metodyki jako sposobu tworzenia innowacji. Ma doświadczenie w projektowaniu produktów i usług z wykorzystaniem metodyk human-centered design, w szczególności design thinking i service design. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda. Strateg. Innowator. Twórca i przez 10 lat dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Bydgoszczy. Były dyrektor Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Z pasją zajmuje się strategiami biznesowymi, przedsiębiorczością akademicką, transferem wiedzy i technologii z nauki do biznesu. Orędownik zasady „less is more”.

 

Cogision+

Filip Makowiecki

Jego zawodową misją jest poszukiwanie najbardziej oczywistych rozwiązań najbardziej nieoczywistych problemów. Jako projektant, strateg designu i moderator #designthinking szperał w projektach dla 4 z 5 największych banków w Polsce, dla największego ubezpieczyciela w kraju oraz dla firm z branż tak różnych jak publishing, retail, pharma i edukacja. Najbardziej lubi, gdy efekty jego pracy żyją w świecie fizycznym – tak jak realizacje architektoniczne z „Przygarnij przestrzeń” dla Lafarge czy usługa Delipop dla RRobotics.

Wyznaje pragmatyczny eklektyzm metodologiczny – w designie zaczynał od projektowania partycypacyjnego, ale bez oporów sięga po elementy #servicedesign, #businessdesign, ekonomii behawioralnej, a ostatnio też #systemsthinking. Okazjonalnie prowadzi kursy moderatora Design Thinking oraz wykłada przedmioty z zakresu UX/CX na uczelniach wyższych. Po godzinach tłumaczy książki dla młodzieży, projektuje gry miejskie i escape roomy oraz uczy się chillaksować od przygarniętej psicy Spacji. 

Temat wystąpienia: Miasto, magia, maszyna. Case study Delipop – usługi last-mile delivery 

Wybierzmy się poza krawędź ekranu – na estoński parking, do magazynów paryskiego supermarketu, na salę warsztatową czy w końcu halę, w której w (lekkim) huku powstają zrobotyzowane automaty do wydawania zamówień w sklepach internetowych. Wszystko po to, by zobaczyć, jak dodawaliśmy pierwiastek magii do doświadczenia użytkowników Delipop – usługi last-mile delivery dla produktów spożywczych na rynek francuski.

Wspólnie przejdziemy cały proces, w którym pracowaliśmy nad doświadczeniem totalnym. Współpracowaliśmy w wielu wymiarach – od badań i precyzowania strategii doświadczeń, przez przygotowanie rekomendacji, jak powinna działać maszyna wydająca zamówienia oraz jak powinno wyglądać, brzmieć i pachnieć miejsce, w którym stanie, aż po kluczowe procesy i ekrany, czy w końcu najdrobniejsze SMS-y oraz instrukcje.

Wszystko po to, by zmieniać przestrzeń w duchu miasta 15-minutowego i uwalniać ją od zbytecznego ruchu samochodowego, a jednocześnie z ambicją by dać doświadczenie pozytywnie zaskakujące i zapamiętywalne – zarówno dla konsumentów_ek, jak i dostawców_czyń.

 

Allegro

Katarzyna Szklarz

Badaczka UX, kognitywistka. W Allegro zajmuje się badaniem doświadczeń sprzedających. Fanka łączenia danych deklaratywnych z analitycznymi i wnioskowania na podstawie różnych źródeł. Autorka koncepcji i współorganizatorka konferencji UX Research Confetti. Chętnie dzieli się doświadczeniem na konferencjach (m.in. UX Poland) i w ramach programów mentoringowych.

Na scenie wystąpi w duecie z Barbarą Kolber-Bugajską (Allegro). 

Temat prelekcji: Gadające głowy: badacz w świecie procesu projektowego

Różne role, różne potrzeby, różne cele i priorytety. Różne zadania i różne… osobowości. Badacze, projektanci, product menedżerowie, analitycy –  jak budować współpracę, aby badacze stali się partnerami w zespole projektowym?

Z naszej prezentacji dowiecie się, jak zdefiniować wzajemne oczekiwania, wspólnie wyznaczać priorytety i zapanować nad rozproszoną wiedzą tak, żeby badania stanowiły fundament strategicznej pracy nad produktem.

Allegro

Barbara Kolber-Bugajska

Senior UX Researcherka – w Allegro zajmuje się badaniem doświadczeń zagranicznych osób sprzedających. Realizowała badania UX dla branży e-commerce, healthcare, telekomunikacyjnej, finansowej, IoT i FMCG. Dzieli się swoim doświadczeniem na konferencjach UXowych, w ramach programów mentoringowych i jako wykładowczyni na UJ oraz AGH. W swojej pracy łączy różne podejścia i metody badawcze, żeby dostarczać wartościowe wnioski produktowe i biznesowe.

Na konferencji wystąpi w duecie z Katarzyną Szklarz (Allegro).

Temat prelekcji: Gadające głowy: badacz w świecie procesu projektowego

Różne role, różne potrzeby, różne cele i priorytety. Różne zadania i różne… osobowości. Badacze, projektanci, product menedżerowie, analitycy –  jak budować współpracę, aby badacze stali się partnerami w zespole projektowym?

Z naszej prezentacji dowiecie się, jak zdefiniować wzajemne oczekiwania, wspólnie wyznaczać priorytety i zapanować nad rozproszoną wiedzą tak, żeby badania stanowiły fundament strategicznej pracy nad produktem.

Mars Corporation

Bill Nesnidal

Bill Nesnidal jest Global User Centricity Senior Managerem w firmie Mars Corporation, gdzie wykorzystuje design thinking do wspierania strategicznych inicjatyw w światowym biznesie. Przed współpracą z Marsem, Bill spędził 8 lat w National Collegiate Athletics Association, zajmując się prawem i zbieraniem funduszy. Poza biurem, Bill mieszka w Chicago (USA) i pasjonuje się podróżami, fotografią i crossfitem.

SOCJOMANIA

Martyna Tarnawska

Martyna Tarnawska – Digital Innovation Lead Socjomania.  Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy. 

Jej podejście do projektowania wspierają takie metody i narzędzia jak Open Innovation, Design Thinking, Trend-driven Innovation, Human Centred Design, Cocreation, Lean Startup, Service Dominant Logic czy Future Thinking. 

Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców (kadra kierownicza, pracownicy szeregowi, studenci).  Wierzy, że „Najlepszą rzeczą, jaką człowiek może zrobić, jest pomóc drugiemu człowiekowi dowiedzieć się więcej” (Charlie Munger). Jej szkolenia, wystąpienia i warsztaty z zakresu Service Design pokrywają takie tematy jak historia i definicja service design, czym service design różni się od design thinking, agile, SCRUM czy metodyk zwinnych, projektowanie i prowadzenie warsztatów kokreatywnych, techniki wizualizacji i ideacji, projektowanie i przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych, umiejętności facylitacji dla service designerów, business model development, prototypowanie i testowanie usług, rozwój organizacyjny, trendy digital, innowacje w digital i makrotrendy.

Przygotowuje audyty komunikacji, trendów i usług klientów, a także strategie procesów zmiany i transformacji w organizacji. Specjalizuje się w trendach i innowacjach, budowaniu strategii marki, produktów i usług. Koncentruje się na zarządzaniu zmianą, podejściu opartym na danych i zrozumieniu modelu biznesowego w celu usprawnienia wszystkich operacji wewnątrz.  Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży wydawniczej, edukacyjnej, FMCG, fashion&beauty.  Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe czy szkoleniowe dla takich marek jak: PKO BP, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Ringier Axel Springer Polska, Canpack, T-Mobile,  Lafarge, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Oriflame czy Kupiec.   

Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network – Accredited Service Design Professional od 2020 roku. W 2019 roku zdobyła certyfikat ukończenia kursu The Art & Craft of designing & facilitating learning spaces w KAOSPILOT. Uczestniczka globalnego programu trendspottingowego tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.

Temat wystąpienia: Jak łączyć Agile z Designem?

ING Bank Śląski

Katarzyna Czapla

Katarzyna Czapla – service designerka, mentorka oraz coach zespołów w Centrum Eksperckim ESG Innowacje w ING Banku Śląskim. Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS na kierunku projektowanie usług. Na co dzień, wspiera zespoły w odkrywaniu potrzeb interesariuszy oraz przekładaniu ich na wartościowe i unikalne rozwiązania. Ma doświadczenie w projektowaniu ponad 20 usług z obszaru bankowości, e-commerce, ubezpieczeń, retail i nowych technologii.

Od kilku lat skutecznie wdraża i skaluje kulturę innowacji oraz service design w ING. Autorka programu rozwojowego dla service designerów w ING, którą ukończyło ponad 40 osób w całej firmie. Lubi eksperymentować i łączyć różne podejścia jak design thinking, lean startup, futures thinking lub formułę Google Design Sprintu, aby przyspieszyć proces projektowania i wdrażania usług, a decyzje opierać na danych (lubi pracować z data science). Kieruje się zasadą: bądź ciekawy, rozmawiaj z ludźmi, łącz kropki i pamiętaj o biznesie.

Na scenie wystąpi razem z Paulą Fogt.

Temat prelekcji: Futures Thinking w organizacji, jak pogodzić teraźniejszość i przyszłość w projektowaniu usług?

Nowe wyzwania w dzisiejszym, zmiennym świecie determinują to w jaki sposób tworzymy, projektujemy i działamy. Perspektywa użytkownika jest kluczowym elementem każdego procesu projektowego, ale czy wystarczającym? Czy praca z perspektywy przyszłości może wnieść dodatkową wartość do naszej codzienności projektowej? Jak projektować rozwiązania już dziś, aktywnie tworząc jutro naszych klientów i organizacji?

Varian

Julie Pronzac

Julie Pronzac jest Senior UX Designerem, wiodącego projektu Noona, aplikacji mobilnej firmy Varian, używanej przez pacjentów chorych na raka na całym świecie do utrzymywania kontaktu ze szpitalem i aktywnego uczestnictwa w ich leczeniu. Julie karierę zawodową rozpoczęła we Francji jako konsultant ds. doświadczeń użytkowników i projektowania usług, pomagając zespołom z różnych dziedzin przyjąć sposób myślenia skoncentrowany na użytkowniku. W 2019 roku Julie dołączyła do Varian w Finlandii i świata technologii medycznych. Tam pomaga zespołowi we wdrażaniu praktyk projektowania opartego na danych i lepszym zrozumieniu wykorzystania i zachowania pacjentów.

agaszostek.com

Dr Agnieszka Szóstek

Dr Agnieszka Szóstek jest strategiem doświadczeń i autorką książki ” Strategia Umami” . Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami ze styku projektowania, technologii i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Allegro, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało wiele organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako na ich podstawowy czynnik wyróżniający.

Gdy akurat nie współpracuje z firmami na całym świecie, Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach (15 września 2022 pojawi się jej kolejna książka „Leadership by Design” wydana przez holenderskie wydawnictwo BIS, będące też wydawcą angielskiej wersji „Strategii Umami”); projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomagać ludzi w projektowaniu niepowtarzalnych doświadczeń; jest również współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave.

Doktorat obroniła na wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Eindhoven University of Technology w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie. Jest również partnerem założycielem międzynarodowej organizacji zrzeszającej projektantów doświadczeń na całym świecie: World Experience Organization.

Temat wystąpienia: Strategia Umami

Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku, możesz poszukać sposobu na określenie własnej strategii doświadczenia. Dlaczego miałbyś jej potrzebować? Nawet jeśli jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy, Twoi klienci prawdopodobnie kupią od Ciebie doświadczenia, a nie usługi czy towary. Dlatego właśnie doświadczenia są czymś, co możesz chcieć przekształcić w swoją przewagę strategiczną. Taka strategia powinna składać się z trzech rzeczy: potężnej wizji doświadczenia, wyróżników, które sprawią, że będziesz się zapamiętywalny przez twoich klientów, oraz zestawu odpowiednich metryk. W swojej prezentacji pokażę jak można podejść do myślenia i wdrażania strategii doświadczenia. Widziałam, że to działa i nie mogę się doczekać, aż ty też zobaczysz, że tak jest. 

We are Circular

Piotr Nejman

Przedsiębiorca, doradca w zakresie strategii, rozwoju innowacji, transformacji cyfrowej oraz budowania kultury przedsiębiorczości wewnętrznej. Organizacjom i liderom pomaga odkrywać szanse, które niosą za sobą zmieniające się potrzeby ludzi, wyzwania i technologie oraz zamieniać je na odnoszące sukcesy produkty, usługi i modele biznesowe. Ekspert w obszarze circular economy i zrównoważonego rozwoju. Twórca We are Circular – firmy doradczej, która wspiera firmy w budowaniu lepszych produktów i usług, rozwiązywaniu skomplikowanych problemów oraz budowaniu kultury innowacyjności. Założyciel Fundacji Circular Poland skupionej na kompleksowym wsparciu firm i sektora publicznego w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego oraz budowaniu ekosystemu współpracy.

Fundacja Dobra Porażka

Jarosław Łojewski

Pierwszą firmę, produkującą gry na komputery Atari, założył w 1991 roku. Później była kolejna firma robiąca gry, firma szkoleniowa i… praca w korporacyjnym IT. Od lat jako coach i mentor wspiera startupy, szkoli profesjonalistów IT, transferuje podejście startupowe do korporacji oraz wiedzę nabytą w korporacjach do startupów. Wspomaga przedsiębiorców m.in. w programach akceleracyjnych Inkubatora STARTER czy Clipstera oraz jako niezależny doradca. Pomaga tworzyć lub weryfikować modele i procesy biznesowe oraz wspiera budowanie i rozwój zespołów. Założyciel i porażkolog w Fundacji Dobra Porażka, w której uczy, jak wyciągać wnioski z błędów i niepowodzeń, aby w przyszłości mieć większą szansę na osiąganie sukcesów.

Tytuł wystąpienia: Jak zabić swój startup, zanim go odpalisz?

Krótko o wystąpieniu:

  • Najczęstsze błędy popełnianie przez początkujących startupowców – z perspektywy produktu
  • Jak dowiedzieć się, czy mój pomysł na biznes ma sens, czy NAPRAWDĘ będą na niego klienci?
  • Jak się uczyć i rozwijać biznes wykorzystując błędy i pomyłki?

Greenhat Innovation

Paula Fogt

Paula Fogt – strateżka przyszłości, projektantka usług i doświadczeń w Greenhat Innovation. Wykładowczyni SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego na kierunku Projektowanie Przyszłości oraz Projektowanie Usług, mentorka w drugiej edycji programu Design Mentorship o szerokim spektrum zainteresowań w zakresie analizy trendów, projektowania i strategii innowacji. 

Z wykształcenia projektantka usług, projektantka doświadczeń cyfrowych użytkownika i architekt krajobrazu. Członki zespołu projektowego FutureS Thinking Group założonego przez 360Inspiration oraz Greenhat. W projektach skupia się na zrozumieniu potrzeb i motywacji użytkowników oraz na analizie sygnałów zmian, które później zamienia w praktyczne rozwiązania biznesowe.

Zrealizowała projekty w ramach współpracy z takimi organizacjami jak: Happy Color, Historyland, Allegro, PZU, OLX Praca, Rossmann, Ministerstwo Finansów, PFR / PARP, DELL Technologies, ING Bank. Współtwórczyni “PROTOTYPING 2040 – The Futures Thinking Book”. 

Paula Fogt wystąpi razem z Katarzyną Czaplą.

Temat prelekcji: Futures Thinking w organizacji, jak pogodzić teraźniejszość i przyszłość w projektowaniu usług?

Nowe wyzwania w dzisiejszym, zmiennym świecie determinują to w jaki sposób tworzymy, projektujemy i działamy. Perspektywa użytkownika jest kluczowym elementem każdego procesu projektowego, ale czy wystarczającym? Czy praca z perspektywy przyszłości może wnieść dodatkową wartość do naszej codzienności projektowej? Jak projektować rozwiązania już dziś, aktywnie tworząc jutro naszych klientów i organizacji?

THULIUM

Łukasz Hardek

Łukasz Hardek – Customer Success Coordinator w THULIUM

Od ponad 13 lat związany z branżą internetową z czego 7 w firmach oferujących usługi w modelu SAAS. Obecnie pełni rolę Customer Success Managera w firmie THULIUM, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi.

Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

Hochland Polska

Emilia Mochort

Emilia Mochort – projektant procesów i produktów. Entuzjasta myślenia projektowego i studiów nad przyszłością. Z wykształcenia towaroznawca i psycholog. Na co dzień zajmuje się projektami w dużej firmie FMCG.

Temat prelekcji: Jak dzięki design thinking zrobić rewolucje w nudnej kategorii sera?
Content: Historia powstania nowego produktu od warsztatu design thinking aż po wdrożenie produktu w rynek.

 

Objectivity Sp. z o.o.

Krzysztof Ożóg

Projektant usług z zacięciem do kwestionowania statusu quo. Do software house’u dołączył po pracy w studiu projektowym, aby być w trakcie i mieć wpływ na fazę wdrażania projektowanych przez siebie rozwiązań. Wierzy we współtworzenie wartości poprzez wykorzystywanie napięć między różnymi rolami w projektach.

Prywatnie nerd, miłośnik kawy i praktyk Aikido, ale przede wszystkim tata.

Temat wystąpienia: Whatever you do, stop! [wystąpienie w języku angielskim]

Nie ma znaczenia, na jakim etapie projektu teraz jesteś – zatrzymaj się i zobacz, czy idziesz w dobrym kierunku.

Opracowywanie nowych produktów wymaga umiejętności działania w warunkach wysokiego poziomu niepewności. Zwyczajnie nie możemy się doczekać, aż zbierzemy całą niezbędną wiedzę – biznes nie czeka! Dlatego liczą się wszystkie działania! Istnieje jednak ryzyko w pracy nad wieloma założeniami, a następnie:
– możesz pracować nad złym problemem
– być może używasz niewłaściwych danych
– może skupiasz się na perspektywie interesariuszy i (całkowicie) ignorujesz użytkowników (wiemy, że nie zrobiłeś tego celowo)
– możesz mieć fałszywe nadzieje na powodzenie projektu.

Porozmawiamy o tym, kiedy warto się zatrzymać, jak to zrobić, jakich narzędzi możesz użyć i jaką wartość nada to Twojemu projektowi, zespołowi i biznesowi. Pewnie też przyznamy się do błędów.

Jeśli zastanawiasz się, czy powinieneś zatrzymać się w swoim projekcie – powinieneś to zrobić 3 kroki temu 🙂

Objectivity Sp. z o.o.

Joanna Grzelak

Service Designerka, która wcześniej była UX Researcherem. W swojej pracy skupia się na użytkownikach — czy to zewnętrzni użytkownicy końcowi, czy użytkownicy wewnętrzni. Ma tendencję do kwestionowania założeń i szukania danych przed podjęciem decyzji – czy to w projekcie, czy w życiu. Uważa, że najlepsze rozwiązania można znaleźć w przekroju wszystkich perspektyw, a aby się tam dostać, potrzebne są głębokie badania i współtworzenie.

Po pracy introwertyczka kochająca herbatę i koty.

Temat wystąpienia: Whatever you do, stop! [wystąpienie w języku angielskim] 

Nie ma znaczenia, na jakim etapie projektu teraz jesteś – zatrzymaj się i zobacz, czy idziesz w dobrym kierunku.

Opracowywanie nowych produktów wymaga umiejętności działania w warunkach wysokiego poziomu niepewności. Zwyczajnie nie możemy się doczekać, aż zbierzemy całą niezbędną wiedzę – biznes nie czeka! Dlatego liczą się wszystkie działania! Istnieje jednak ryzyko w pracy nad wieloma założeniami, a następnie:
– możesz pracować nad złym problemem
– być może używasz niewłaściwych danych
– może skupiasz się na perspektywie interesariuszy i (całkowicie) ignorujesz użytkowników (wiemy, że nie zrobiłeś tego celowo)
– możesz mieć fałszywe nadzieje na powodzenie projektu.

Porozmawiamy o tym, kiedy warto się zatrzymać, jak to zrobić, jakich narzędzi możesz użyć i jaką wartość nada to Twojemu projektowi, zespołowi i biznesowi. Pewnie też przyznamy się do błędów.

Jeśli zastanawiasz się, czy powinieneś zatrzymać się w swoim projekcie – powinieneś to zrobić 3 kroki temu 🙂

Santander Bank Polska

Magda Kołba-Górna

Magda Kołba-Górna – Etnolożka i projektantka usług. Jako EX Service Design Lead w Santander Bank Polska jest odpowiedzialna za strategię projektowania doświadczeń pracowników i facylitację tego procesu tak, aby szedł w zgodzie z podejściem HCD. Jej misją jest to, aby Głos Pracownika był słuchany i słyszany na każdym etapie projektów mających polepszyć Employee Experience. Promotorka badań jakościowych w korporacyjnym kontekście, tutorka, fanka ludzi i relacji.

Startujemy 12-15 września 2022

Kup bilet

Do końca sprzedaży pierwszej puli pozostało:

dni, godzin i minut

LINE-UP

Tematy wystąpień
Temat zostanie ogłoszony wkrótce!
Allegro, Barbara Kolber-Bugajska
Allegro, Katarzyna Szklarz
Jak dzięki design thinking zrobić rewolucje w nudnej kategorii sera?
Hochland Polska, Emilia Mochort
Case Study - FutureS Thinking [temat roboczy]
ING Bank Śląski, Katarzyna Czapla
Greenhat Innovation, Paula Fogt
Case study - branża medyczna [temat roboczy]
SHOPA, Radosław Ratajczak
Temat zostanie ogłoszony wkrótce!
We are Circular, Piotr Nejman
Temat zostanie ogłoszony wkrótce!
THULIUM, Łukasz Hardek
Strategia Umami
agaszostek.com, Dr Agnieszka Szóstek
Research in medicine - case study [temat roboczy]
Varian, Julie Pronzac
Jak łączyć Agile z Designem?
SOCJOMANIA, Martyna Tarnawska
Stratey and design thinking at MARS [temat roboczy]
Mars Corporation, Bill Nesnidal
Delipop - case study
Cogision+ , Filip Makowiecki
Whatever you do, stop!
Objectivity Sp. z o.o., Krzysztof Ożóg
ING Bank Śląski, Katarzyna Czapla

Bądź na bieżąco z informacjami!

Newsletter

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK