Adam Radziszewski

Inovalon/wcześniej ORACLE

Adam jest dynamicznym, zorientowanym na wyniki liderem innowacji z bogatym doświadczeniem w tworzeniu i rozwijaniu kreatywnych, opartych na współpracy kultur organizacyjnych w przedsiębiorstwach. Przed podjęciem pracy w Inovalon Adam był członkiem-założycielem Oracle FUEL, grupy zajmującej się strategicznym myśleniem projektowym, odpowiedzialnej za „aktywację” nowych klientów. Jest trenerem Design Thinking and Crealivity, praktykiem ekonomii behawioralnej i projektowania eksperymentalnego oraz kierownikiem UX. 

Adam prowadzi warsztaty ‘Innovation and Design Thinking’ na całym świecie i stosuje je do rozwiązywania problemów biznesowych klientów. Skutkuje to innowacjami w zakresie produktów, usług i modeli biznesowych. W ramach swojej firmy konsultingowej zajmującej się innowacjami (InsightsGen.com), Adam realizuje strategię projektowania na rynku liderów w dziedzinie technologii, ubezpieczeń, edukacji, opieki zdrowotnej i urody. 

Temat wystąpienia: Jobs-To-Be-Done: The Art of Problem Reframing
Jak powiedział Theodore Levitt: “„Ludzie nie chcą kupować ćwiercalowego wiertła. Potrzebują ćwierćcalowej dziury!”. Jednak wiele firm wprowadza innowacje, próbując ulepszyć istniejące produkty i usługi zamiast próbować znaleźć lepsze sposoby na stworzenie ćwierćcalowej dziury (aby wykonać prawdziwą pracę).

Jobs-To-Be-Done to koncepcja identyfikująca potrzeby klienta (problemy i zyski), które często nie są jednoznacznie określone. Kiedy poświęcamy czas na zagłębianie się w naszych klientów i ich otoczenie, zbadanie istniejących problematycznych rozwiązań i prowadzenie wnikliwych rozmów z klientami, otwieramy drogę do lepszych efektów projektowych. Podczas wystąpienia dowiesz się, w jaki sposób zrozumienie emocjonalnych, osobistych i społecznych ‘Jobs-To-Be-Done’ zwiększa szanse na ułatwienia dla funkcjonowania klienta dzięki doskonałym rozwiązaniom. Poznasz proste techniki rozmów z klientami, które pomogą Ci zmienić postrzeganie obecnych problemów klientów i prowadzą do lepszych rezultatów.