Adam Radziszewski

ORACLE - Jobs-To-Be-Done: The Art of Problem Reframing

Adam Radziszewski, dyrektor ds. usług innowacyjnych i Design Thinking w Oracle.A dam jest liderem innowacji z dużym doświadczeniem w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla przedsiębiorstw oraz wspierania kreatywnych i opartych na współpracy kultur organizacyjnych. Mieszka i pracuje w Nowym Jorku.

Jak powiedział Theodore Levitt: “Ludzie nie chcą ćwierćcalowego wiertła, chcą ćwierćcalowej dziury”. Jednak wiele firm wprowadza innowacje próbując ulepszyć istniejące produkty i usługi (tworząc lepsze wiertło ćwierćcalowe) zamiast próbować znaleźć lepsze sposoby na stworzenie ćwierć cala dziury (aby wykonać prawdziwą robotę). Jobs-To-Be-Done to koncepcja identyfikująca potrzeby klienta (bóle i zyski), które często nie są jednoznacznie określone. Kiedy poświęcamy czas na zagłębianie się w naszych klientów i ich otoczenie, zbadanie istniejących problematycznych rozwiązań i prowadzenie wnikliwych rozmów z klientami, otwieramy drogę do silniejszych efektów projektowych. Podczas tej sesji dowiesz się, w jaki sposób zrozumienie emocjonalnych, osobistych i społecznych ‘Jobs-To-Be-Done’ zwiększa szanse na ułatwienie życia klienta dzięki doskonałym rozwiązaniom. Będziesz także ćwiczyć dwie proste techniki rozmów z klientami, które pomogą Ci zmienić postrzeganie obecnych problemów klientów i prowadzić do bardziej znaczących rezultatów.

X