Jakub Tyczyński

Santader Bank Polska - Service Design w Transformacji Agile

Jakub Tyczyński
Service Design Lead i Agile Coach wspierający zwinną transformację w Banku Santander. Wcześniej Senior Innovation Designer w Biurze Innowacji Cyfrowej BZ WBK odpowiedzialny za projektowanie i testowanie innowacji w obszarze technologii oraz modeli biznesowych. Jako Project Manager/Product Owner od 8 lat związany z szeroko pojętym rozwojem produktów i usług, rozpoczynając od branży mediów komercyjnych przez software house’y, startupy, a obecnie w branży finansowej. Zwolennik i propagator projektowania zorientowanego na potrzeby klienta oraz zwinnego i szczupłego podejścia do rozwijania produktów i usług.

Temat wystąpienia: Service Design w Transformacji Agile
Opowiemy o tym, jak transformacja Agile w dużej organizacji otwiera szansę na zmianę podejścia do projektowania produktów i usług. W gronie kilku entuzjastów zainicjowaliśmy oddolny projekt zaszczepiania idei projektowania zorientowanego na potrzeby klienta, który skierowaliśmy do grupy kilkuset Product Ownerów. W czasie roku naszej działalności udało nam się doprowadzić do tego, że Service Design staje się jednym z głównych priorytetów Banku. W krótkiej prezentacji opowiemy o tym, co dotychczas udało się nam osiągnąć, jakie wnioski i obserwacje wyciągamy na przyszłość oraz dlaczego Transformacja Agile odegrała kluczową rolę.

X