Katarzyna Młynarczyk

Socjomania - Case study Handelka

Katarzyna Młynarczyk – Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo szkoleniowej w obszarze rozwiązań digital działającej na rynku od 7 lat i Handelka – restauracji przywracających pamięć o tradycyjnych handelkach w centrum Krakowa. Od ponad 10 lat konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w tworzeniu strategii i w obszarze digitalizacji biznesu. Prowadzi projekty z zakresu digitalizacji i strategii digital, uczestniczy w tworzeniu audytów i badań z których dane mają wpływ na rozwój marki oraz kształt i kierunek jej oferty produktowej. Prowadzi również liczne procesy transformacji w metodyce service design będąc jednocześnie założycielem polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Service Design Network.

Wystąpienie: 
Case study Handelka, czyli konceptu śniadaniowego w Krakowie, który został w pełni zaprojektowany w metodyce service design. Podsumowanie po roku implementacji.

X