Marcin Osman

OSMPower - Jak używać metodologii walidacji i przedsprzedaży w zakresie wdrożenia nowych produktów na rynek

Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, autor 4 książek oraz wydawca bestsellerowych książek autorów takich jak Tony Robbins, Gary Vaynerchuk, Fredrik Eklund, Mark Cuban i wielu innych. W swojej karierze tworzył projekty sprzedażowe i marketingowe dla międzynarodowych brandów, a od ponad 5 lat skupia się w 80% na realizacji swoich własnych projektów (takich jak np. osmpower.pl). Pozostałe 20% czasu przeznacza na pracę z przedsiębiorcami i firmami, które dzięki jego kompetencjom chcą zarówno sprzedawać więcej jak i realizować skuteczne działania marketingowe. Jest propagatorem hustlerskiej postawy działania oraz ekonomii wdzięczności, na której oparta jest cała biznesowa filozofia działania. W swoich wystąpieniach przedstawia zawsze 100% praktyki, zero teorii. Jego domeną jest „działanie tu i teraz z tym co masz”, a największą wartością jest skuteczność.

X