Martyna Tarnawska

Socjomania - Case study Handelka

Martyna Tarnawska – digital marketing consultant w Socjomanii, firmie konsultingowo-szkoleniowej i krakowskiej restauracji, Handelek. Specjalizuje się w temacie digital management i design thinking jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Absolwentka międzynarodowych studiów MA Digital Management (Hyper Island, London), na których zdobywała wiedzę i kompetencje z zakresu modułów Digital Technologies, Business Transformation oraz Business Innovation oraz przygotowywała projekty dotyczące implementacji innowacji w branży konsultingowej, przeprowadzenia procesów zmian z wykorzystaniem DT.  Konsultuje, szkoli i wspiera projekty digital na etapie audytu, monitoringu i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie z zakresu social media, trendów w content marketingu czy employer brandingu.

Temat wystąpienia:
Case study Handelka, czyli konceptu śniadaniowego w Krakowie, który został w pełni zaprojektowany w metodyce service design. Podsumowanie po roku implementacji.

X