VII edycja

Polishopa 2020

POLISHOPA 2020 odbyła się w dniach 21-22 września 2020 roku w formule online. Składała się z dwóch dni konferencyjnych.

W konferencji wzięło udział ponad 150 uczestników z kraju i ze świata – fanów metodyki design thinking, service design, employer branding, UX czy innowacji. Wśród nich byli przedstawiciele dużych firm, projektanci, naukowcy, przedsiębiorcy czy innowatorzy. W trakcie edycji 2020 swoje prelekcje wygłosili przedstawiciele organizacji tj.: Philips, Accor, PLAY, OLX, Symetria, EY. Uczestnicy mieli też szansę wziąć udział w moderowanym networkingu – POLISHOPA On-line Business Match, w którym uczestniczyli przedsiębiorcy z Polski i świata.

Zwycięzcami corocznego konkursu POLISHOPA HONEYCOMB AWARD 2020, w ramach którego wybrano najlepsze polskie projekty związane z wykorzystaniem metodyki design thinking, zostali:

BIZNES: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania za: „Mobilna i stacjonarna sieć sensoryczna ze stacją bazową i plombą elektroniczną”

EDUKACJA: Liceum Akademickiego Da Vinci w Poznaniu za: „Program nauczania współpracy projektowej metodą design thinking w klasie o profilu design thinking w Liceum Akademickim Da Vinci w Poznaniu”.

LINE UP EDYCJI

  • Mariana MachadoAccor, Francja
  • Radosław RatajczakSHOPA, Polska
  • Maja GojtowskaPolska
  • Bartek LechowskiPLAY, Polska
  • Magdalena SkotarekOLX
  • Anna Padewska PPNT, Polska
  • Adam RadziszewskiStany Zjednoczone
  • Monika BanachSymetria, Polska
  • Wojtek KutyłaPolska/Wielka Brytania
  • Justyna SzumińskaKamikaze Digital, Polska
  • Jakub LegatEY, Polska
  • Seweryn Rudnickihearts & heads, Polska
  • Mateusz OjdowskiMovade, Polska
  • Vijay ChakravarthyPhilips, Stany Zjednoczone

Wystąpienia z tej konferencji POLISHOPA obejrzysz
na naszym kanale YouTube.

VI edycja

Polishopa 2019

POLISHOPA 2019 odbyła się w dniach 3-6 czerwca 2019r. w samym centrum Bydgoszczy. Wydarzenie tradycyjnie składało się z części konferencyjnej – REVOLUTION DAY, INNOVATION DAY oraz warsztatów CHALLENGE DAYS.

W konferencji wzięło udział ponad 250 uczestników z kraju i ze świata – fanów metodyki design thinking, service design, innowacji. Wśród nich byli przedstawiciele dużych firm, projektanci, naukowcy, przedsiębiorcy czy innowatorzy. W trakcie edycji 2019 swoje prelekcje wygłosili przedstawiciele organizacji tj.: Johnson & Johnson, Allegro, Board of Innovation, McKinsey & Company, Allegro, Symetria, Socjomania. Wiemy, jak ważny jest networking i integracja, dlatego goście konferencji mieli szansę uczestniczyć w Design Thinking Business Mixer.

4-5 czerwca odbyły się warsztaty Challenge Days. W ich trakcie uczestnicy zmierzyli się z realnym problemem od partnera warsztatów – Alior Bank. Nad przebiegiem Challenge Days czuwał zespół mentorów z SHOPA.

 

Zwycięzcami corocznego konkursu POLISHOPA HONEYCOMB AWARD 2019, w ramach którego wybrano najlepsze polskie projekty związane z wykorzystaniem metodyki design thinking, zostali:

BIZNES: OLX Polska oraz Very Human Services za OLX Praca. Poznaj swojego pracownika

PROJEKT SPOŁECZNY: Nobo Design za Snailhome

EDUKACJA: Volkswagen Poznań

LINE UP EDYCJI

  • Adrian Chernoff Johnson & Johnson, Stany Zjednoczone
  • Radosław RatajczakSHOPA, Polska
  • Andrzej Pyra, Jakub TyczyńskiSantander Bank Polska, Polska
  • Piotr ChojnackiAllegro, Polska
  • Agnieszka MrózService Sandbox
  • Renata Kinde-CzyżMetro Properties, Polska
  • Mike PinderBoard of Innovation, Belgia
  • Tey BannermanMcKinsey & Company, Wlk. Brytania
  • Olga BańkaMotorola Solutions Systems, Polska
  • Piotr NejmanDirect People, Polska
  • Silke BochatNiemcy
  • Piotr SałataSymetria, Polska
  • Marcin OsmanPolska
  • Dymitr RomanowskiTHE STORY, Rosja/ Polska
  • Martyna Tarnawska & Katarzyna MłynarczykSOCJOMANIA
  • Marcin Łaziński & Paulina PlewczyńskamBank

Polishopa 2018

 

Zobacz podsumowanie tej edycji konferencji

Polishopa 2017

 

Zobacz podsumowanie tej edycji konferencji

Bądź na bieżąco z informacjami!

Newsletter

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK