19.06Dzień pierwszy
Miasto, magia, maszyna. Case study Delipop - usługi last-mile delivery
Filip Makowiecki
Dane jako silna waluta Service Designu? Case study: jak skalować projektowanie usług w organizacjach na przykładzie banku
ING Bank Śląski, Katarzyna Czapla
ING Bank Śląski, Rafał Smuga
Innowacyjność, prostota, a może przywiązanie do marki? Czyli jak aplikacja InPost Mobile zauroczyła miliony
InPost, Wojtek Kułaga
Service Design a głębokie IT - jak zatrzymać bezsensowne projekty?
Objectivity, Radosław Taraszka
Bezpieczeństwo i użyteczność - jak pogodzić dwie sprzeczne potrzeby w projektowaniu interfejsów użytkownika.
mBank, Dorota Klimczak
mBank, Paweł Konieczko
Klienci na pierwszym miejscu: jak projektowanie i marketing tworzą wyjątkowe doświadczenia użytkownika
SOCJOMANIA, Monika Drabczyńska
Motoryzacja pod znakiem prądu - to się już dzieje!
Claritas Investments, Kasia Sobótka
Siła stereotypów - case Executive MBA i BMW MINI Bońkowscy
ZPSB, Justyna Osuch-Mallett
SHOPA, Paweł Żebrowski
W godzinach popołudniowych
- rejs tramwajem wodnym,
- zorganizowane zwiedzanie miasta,
- showroom bydgoskiego designu.
Od 18:00.
Obowiązują zapisy
20.06Dzień drugi
Jak zaprojektować miejski skwer od czystej kartki z lokalną społecznością
Artur Brzyski
Bydgoski design – dobrze znane przykłady bydgoskiego designu, które spotykasz na co dzień, oraz nieodkryte ikony, które warto poznać
Maciej Bakalarczyk
Miło Cię widzieć - projektowanie kliniki zorientowanej na doświadczenia pacjenta
Salto Strategies , Piotr Nejman
Optegra, Tomasz Skiba
Design thinking - projekt urządzenia medycznego na podstawie potrzeb użytkowników
SHOPA, Radosław Ratajczak
Pulinno sp. z o.o., Przemysław Bonar
Kompleksowe i praktyczne podejście do Customer Journey.
PKO Bank Polski, Agata Szczepańska-Jochemczyk
Socjomania, Katarzyna Młynarczyk
Projektowanie i wdrażanie produktów w sferze transportu publicznego
PESA Bydgoszcz, Agnieszka Fujak
PESA Bydgoszcz, Bartosz Piotrowski
Rola narzędzi AI w sprzedaży usług kreatywnych
Wise People, Robert Szarata
21-22.06
Challenge Days by Adamed Pharma
Co czeka na uczestników podczas dwóch dni warsztatów Challenge Days?
– wprowadzenie do metodyki Design Thinking (założenia metodyki oraz kiedy warto stosować pracę w metodyce DT a kiedy nie),
– realne przykłady zastosowania metodyki na świecie,
– omówienie etapu Empatii (Zrozumienie i Obserwowanie), Definiowania, Pomysłowania , Prototypowania, Testowania – poznanie metod i narzędzi dla każdego etapu,
– wprowadzenie do realnego tematu pracy projektowej zespołu biorącego udział w warsztatach przez ekspertów z Adamed Pharma S.A.,
– przejście przez wszystkie poznane etapy Design Thinking w praktyce oraz zaprojektowanie konkretnego rozwiązania (praca warsztatowa oraz praca w ,,terenie”) pod opieką mentorów z SHOPA
– gdy twarde dane nie przynoszą nowych pomysłów.
Case study: OSOBISTY ASYSTENT PACJENTA – APLIKACJA MOBILNA