Jak wykorzystać narzędzia Design Thinking i Service Design w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań?
Jak w praktyce wygląda praca nad projektem skupionym wokół użytkownika?

Tego właśnie dowiesz się na warsztacie!

OSOBISTY ASYSTENT PACJENTA – APLIKACJA MOBILNA
Wyzwanie od firmy ADAMED Pharma

Co czeka na uczestników podczas dwóch dni warsztatów Challenge Days?
– wprowadzenie do metodyki Design Thinking (założenia metodyki oraz kiedy warto stosować pracę w metodyce DT a kiedy nie),
– realne przykłady zastosowania metodyki na świecie,
– omówienie etapu Empatii (Zrozumienie i Obserwowanie), Definiowania,  Pomysłowania , Prototypowania, Testowania  – poznanie metod i narzędzi dla każdego etapu,
– wprowadzenie do realnego tematu pracy projektowej zespołu biorącego udział w warsztatach przez ekspertów z Adamed Pharma S.A.,
– przejście przez wszystkie poznane etapy Design Thinking w praktyce oraz zaprojektowanie konkretnego rozwiązania (praca warsztatowa oraz praca w ,,terenie”) pod opieką mentorów z SHOPA

Challenge Days podczas konferencji POLISHOPA to dwa dni wypełnione Design Thinking zarówno od strony teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej. Uczestnicy mają szansę poznać DT ,,od podszewki” pracując nad realnym wyzwaniem projektowym od partnera konferencji , do którego rozwiązania wykorzystują poznaną metodykę pod okiem doświadczonych mentorów.

Dla kogo?
Każdego, kto chce poznać krok po korku na czym polega praca w poszczególnych etapach procesu Design Thinking, z jakich narzędzi się korzysta i jak to robić. Praktyczne wykorzystanie teorii podczas pracy nad realnym problemem w trakcie warsztatów pozwala na swobodną implementację DT w pracy projektowej uczestników już poza salą szkoleniową.

Tematy warsztatów w poprzednich latach:
– 2019 – poprawa doświadczeń użytkowników Alior Bank,
– 2018 – nowa wizja lokali BobbyBurger,
– 2017 – poprawa doświadczenia związanego z produktami żywnościowymi (dla Sokołów S. A.) m.in. nowe miejsca sprzedaży, usługi związane z żywieniem najmłodszych,
– 2016 – usprawnienie związane z produktem dermatologicznym.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
– data: 21-22.06.2023, godz. 9.00-16.00
– miejsce: Bydgoszcz, sala warsztatowa w Hotelu Przystań (mapa: https://goo.gl/maps/o5a819tmJeCczDKDA),
– cena biletu: 799 zł netto (obowiązuje do 26.05.2023, potem 949 zł),
– w ramach biletu przekąski, lunch oraz przerwy kawowe.

Masz pytanie związane z warsztatem? Napisz na polishopa@shopa.eu

Eksperci & Prowadzący

SHOPA

Radosław Ratajczak

Ekspert i seryjny design thinker. Wielki fan tej metodyki jako sposobu tworzenia innowacji. Ma doświadczenie w projektowaniu produktów i usług z wykorzystaniem metodyk human-centered design, w szczególności design thinking i service design. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda. Strateg. Innowator. Twórca i przez 10 lat dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Bydgoszczy. Były dyrektor Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Z pasją zajmuje się strategiami biznesowymi, przedsiębiorczością akademicką, transferem wiedzy i technologii z nauki do biznesu. Orędownik zasady „less is more”.

 

Adamed Pharma

Magdalena Krakowiak

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie Kierownik Zespołu Międzynarodowych Relacji Zewnętrznych w Adamed Pharma S.A.

Magda posiada doświadczenie w zarządzaniu wielokulturowymi zespołami z nastawieniem „can do”, a także w budowaniu i koordynowaniu współpracy z interesariuszami w różnych krajach. Mieszkała i pracowała w Wietnamie przez 10 lat (2012-2022).

Pulinno sp. z o.o.

Przemysław Bonar

Przemysław Bonar  –  Członek Zarządu w Pulinno SP. z o.o., spółce zajmującej się projektowaniem i rozwojem wyrobów medycznych do terapii wziewnych z wartością dodaną dla Pacjenta.  Absolwent Uniwersytety Ekonomicznego w Krakowie, członek brytyjskiego stowarzyszenia Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), zawodowo zajmujący się nadzorem inwestorskimi i realizacją projektów strategicznych.

Na konferencji wystąpi wspólnie z Radosławem Ratajczakiem (SHOPA).

SHOPA

Paweł Żebrowski

Paweł Żebrowski – Dyrektor Operacyjny w SHOPA Design and Strategy, trener i metodyk z zakresu projektowania produktów i usług. Wspiera zespoły SmartCoders oraz Modino w rozwoju produktów, zdobywaniu funduszy publicznych oraz od inwestorów prywatnych. Ekspert Design Thinking w NASK – Państwowym Instytucie Badawczym, specjalista ds. User Experience w European Innovation Council and SMEs Executive Agency, jednostce Komisji Europejskiej. Absolwent Uniwersytetów Szczecińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA. Szkolił oraz tworzył rozwiązania projektowe na rzecz takich firm jak Simplicardiac, CIECH S.A., Synoptis Pharma, TOYOTA Central Europe, Lingaro, NOKIA, Sokołów, PLAY czy CD PROJEKT RED.

Adamed Pharma

Grzegorz Firczyk

Doświadczony ekspert w obszarach Digital Marketingu oraz eCommerce. Posiada wiedzę praktyczną w tworzeniu systemów i aplikacji IT wykorzystywanych w komunikacji z klientami. Obecnie pracuje jako Dyrektor Marketingu Digital i eCommerce w firmie farmaceutycznej Adamed. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w firmie Polpharma, gdzie pracował na różnych stanowiskach w obszarach marketingu i sprzedaży. Posiada duże doświadczenie w obszarach mediów cyfrowych oraz komunikacji omnichannelowej z lekarzami i farmaceutami. Grzegorz jest osobą zafascynowaną nowymi technologiami, że szczególnym uwzględnieniem możliwości wykorzystania ich w biznesie.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK